21 Nisan 2014 Pazartesi

Arnavut Ciğeri

ciğerleri sudan geçirdim ve suyunun süzülmesini bekledim.Bu işlem sonrasında gerekirse havlu kağıt kullanabilirsiniz.

Eğer dondurucudan çıkarıp yapacaksanız henüz buzu çözünmemişken kesmeniz kolay ve küçük parçalar elde ederek  kesmenizi sağlar. Parçaların büyük olmaması kolay ve güzel pişmesi açısından avantaj.

doğranan ciğerleri mısır ununa buladım.süzgeç içerisinde ciğerlerin iyice mısır unuyla bütünleşmesini sağlıyorum..kızgın tava ve yağ ile buluşturdum..bazen tavada iken ekstra mısır unu ekliyorum. bu tamamen benim tercihim :))

pişen ciğerleriservis kabına alıyorum.ayran-çok az sumaklı soğan salatası eşliğinde servis ediyorum.

tavsiye ederim..menüyü bol salatalı ezmeli falan yaparsanız.lavaşlar falan kullanırsanız kebapçı havası iyice oluşur:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder