19 Nisan 2014 Cumartesi

İslim Kebabı


   1)Patlıcanlari şeritler halinde kestim ve  fırında yagli kagit uzerinde pisirdim. varsa yeşil biber de ekleyebilirsiniz yağlı kağıt üzerine.

    2) Köfteleri  kıyma, soğan rendesi, bir yumurta, biraz  kurutulmuş çekilmiş ekmek içi, tuz ile hazırladım. Tavada az yağda ya da fırında pişirebilirsiniz. 

3)  2 tane şerit halindeki patlıcanı artı şeklini oluşturacak şekilde üst üste koyup köfteyi ortasına koyup fotoğraftaki şekli oluşturacak şekilde sardım.

4)Sardığımız patlıcanları domates ya da salçalı sos eşliğinde biraz pişiriyoruz. İslim kebabı bu buluşma :) sonrasındaki  pişme süreci ile hazır oluyor.Pilav,cacık eşliğinde sunulabilir.

Fırında yağlı kağıt üzerindeki patlıcanları yaparken lezzeti nasil olacak diye merak ettim.Sağlıklı ama lezzetsiz olabilir diye endişem oldu..Sonuç güzeldi...tavsiye ediyorum. .saglikli ve lezzetli :))) 

      Bu tarifteki sağlıklı patlıcan fikrimi karnıyarıkta da denedim ama maalesef lezzetli olmadı. Karnıyarık biraz sağlıksız olmayı hak ediyor galiba :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder